Saturday, August 14, 2010

Tears of Ramadhan/ Air Mata Ramadhan

As a man of God ... sometimes I wonder what I have done over the years are full of Your pleasure or not. While I am exploring the meaning of life, I could feel that I am too tiny beside You. Give me Your success ya Allah and guide me to survive the challenges. Hopefully you expand my chest to receive Your guidance and direction. Insyaallah in this holy month, I hope I will get Your love by continue to bow down and continue to love You.

Sebagai seorang hamba Allah...adakalanya aku terfikir apakah yang aku lakukan selama ini adalah penuh dengan keredhaan Mu atau pun tidak. Semakin lama diri ini menyelami erti sebuah kehidupan semakin lama diriku teras begitu kerdil di sisi mu. Berilah aku taufik dan hidayah Mu ya Allah agar aku terus bertahan dalam menempuh pelbagai cabaran. Kau lapangkanlah dadaku agar dapat menerima hidayah dan petunjuk Mu. Insyallah di bulan Ramadhan ini aku terus sujud dan terus mencintai Mu agar mendapat CINTA Mu

0 comments: